Оцінка ймовірності виникнення кризової ситуації в галузі торгівлі Харківського регіону

Olena Valeriivna Zhyliakova

Анотація


Вступ. В умовах динамічного та нестабільного зовнішнього середовища підприємства повинні розробляти дієві способи протидії негативному впливу широкого спектра чинників бізнес-оточення. Реалізація механізмів антикризового управління на мікрорівні здійснюється в процесі взаємодії з іншими системами соціально-економічних відносин, що діють на  мега-, макро-, мезорівнях.  У таких умовах особливої актуальності набувають питання оцінки ймовірності настання кризової ситуації в галузі. Результати цієї оцінки створюють інформаційне підґрунтя для розробки комплексу заходів превентивного характеру для забезпечення «пом’якшення» впливу кризи галузі на діяльність підприємства.

Предметом дослідження є процеси оцінки ймовірності виникнення кризової ситуації в галузі торгівлі Харківської області.

Метою роботи є формування системи критеріїв та обґрунтування методичного підходу до оцінки ймовірності виникнення кризової ситуації в галузі торгівлі Харківського регіону.

Результати    полягають у розробці системи індикаторів оцінки ймовірності виникнення кризи. Апробовано методичний інструментарій якісної оцінки ймовірності настання кризової ситуації в галузі торгівлі на прикладі Харківської області. 


Ключові слова


антикризове управління; криза; параметр; індикатор; імовірність; регіон

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2017