Побудова моделі ринкового ціноутворення

Iuliia Vadymivna Kalynichenko, Volodymyr Anatoliyovych Sobchuk

Анотація


Вступ. У процесі визначення вартості нерухомості аналіз ринку нерухомості здебільшого має чисто формальний характер. Відсутність у національних стандартах оцінки повноцінного розділу щодо аналізу ринку нерухомості в інтересах оціночної діяльності, а також слабка обізнаність багатьох оцінювачів з концептуальними засадами цієї методології спричинюють той факт, що розділ звіту про оцінку «аналіз ринку» не організований як складова частина дослідницького алгоритму, логічно пов’язана з іншими розділами і звітом загалом. Вартість розраховується одним або декількома стандартними підходами: витратним, дохідним, порівняльним. Унаслідок узгодження результатів оцінки, отриманих різними методичними підходами, отримується лише одне цифрове значення вартості, на підставі якого потрібно зробити висновки щодо цінності об’єкта оцінювання на ринку, його інвестиційної привабливості, ефективності його системи управління.

Мета. Метою статті є розробка теоретико-методологічних положень та практичних рекомендацій щодо побудови моделі ринкового цінотворення.

Результати. Визначено відмінності між індивідуальною і масовою оцінкою нерухомості. Розкрито сутність методології побудови моделі ринкового ціноутворення. Розроблено комплексний алгоритм побудови моделі ринкового ціноутворення.


Ключові слова


об’єкт оцінки; аналізування ринку нерухомості; побудова моделі ринкового ціноутворення

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2017