Реклама як складова соціальних витрат: обліково-аналітичний підхід

Iryna Viktorivna Zhygley, Anna Vyacheslavivna Kysel

Анотація


Соціальні витрати набувають важливого значення в діяльності підприємства в умовах конкуренції при побудові соціально орієнтованої ринкової економіки. У зв’язку з цим потребує уточнення як саме поняття соціальних витрат та їх складу, так і дослідження окремих видів витрат. Метою статті є дослідження витрат на рекламу в структурі трансакційних витрат загалом та соціальних витрат зокрема, розкриття поняття в чинних класифікаціях, надання переліку видів та засобів реклами, які входять до складу витрат підприємства, а також визначення їх місця в складі об’єктів бухгалтерського обліку. Дослідження проведено на базі наявних робіт зарубіжних та вітчизняних вчених шляхом їх розширення та поглиблення. Застосовано методи аналізу, синтезу, класифікації, конкретизації. Результати дослідження можуть бути використані не лише великими корпораціями, які покладаються в процесі управління на концепцію корпоративної соціальної відповідальності, а й іншими підприємствами, незалежно від масштабів діяльності, форм власності та інших особливостей підприємництва. Це зумовлюється тим, що поширення соціальної реклами дає можливість об’єднати фінансові можливості групи суб’єктів для досягнення вагомого соціально-екологічного ефекту. 


Ключові слова


комунікація; концепція управління; корпоративна соціальна відповідальність; реклама; соціальні витрати; соціально орієнтована ринкова економіка; трансакційні витрати

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2017