Аналіз мотиваційних механізмів конкурентоспроможності суб’єктів туристичного бізнесу

Oleh Ivanovych Skasko, Marjana Mykhailivna Bihus

Анотація


Вступ. У статті розглянуто особливості застосування економічних регуляторів в управлінні конкурентоспроможністю суб’єктів туристичного бізнесу. Виокремлено важливі економічні регулятори, які впливають на управління конкурентоспроможністю суб’єктів туристичного бізнесу.

Мета. Метою статті є формування механізму застосування державними інституціями економічних регуляторів різного управлінського рівня з метою створення сприятливого бізнес-середовища, дотримання вимог збалансованого розвитку території та спільного підвищення рівня конкурентоспроможності туристичного ринку, продуктів.

Метод (методологія). У процесі дослідження використовувались методи системного підходу – для обґрунтування пріоритетних напрямів та механізмів посилення конкурентоспроможності суб’єктів туристичного бізнесу; аналізу і синтезу – для виявлення конкурентних переваг; системно-структурний – при побудові організаційних схем.

Результати. Конкретизовано мотиваційні механізми управління конкурентоспроможністю суб’єктів туристичного бізнесу; запропоновано механізм конвергенції інтересів державних і недержаних суб’єктів, прозорого публічного приватного партнерства. 


Ключові слова


економічні стимули; інвестиційне регулювання; конкурентоспроможність; публічно-приватне партнерство; суб’єкти туристичного бізнесу; складові чинники регулювання; управління

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2017