Сутність екологічного менеджменту та конкурентоспроможності підприємства

Kateryna Anаtoliivna Demyanenko

Анотація


Предметом дослідження у роботі є екологічний менеджмент та конкурентоспроможність підприємств. Мета статті полягає в трактуванні сутності понять «екологічний менеджмент» та «конкурентоспроможність», а також вивченні основних їх цілей та зв’язку. У процесі дослідження використовувалися діалектичний метод наукового пізнання та загальнонаукові: метод теоретичного узагальнення, метод аналізу і синтезу, групування і класифікації, порівняльного аналізу.

У роботі опрацьовано теоретичні підходи до трактування сутності екологічного менеджменту. Досліджено історичний розвиток екологічного менеджменту, в результаті визначено основні етапи розвитку екологічного менеджменту в розвинених країнах світу. На основі проведеного критичного аналізу сформовано основні підходи до визначення сутності екологічного менеджменту. Досліджено сутність конкурентоспроможності, в результаті чого визначено прямий зв’язок між екологічним менеджментом та підвищенням конкурентоспроможності. Визначено основні цілі останніх, реалізація яких сприяє екологічному та економічному ефектам, що у взаємозв’язку дає додаткові конкурентні переваги та підвищення конкурентоспроможності підприємств.


Ключові слова


екологічний менеджмент; конкурентоспроможність; конкурентні переваги; екологічний ефект; економічний ефект; система екологічного менеджменту

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2017