Необхідність упровадження маркетингового механізму розвитку інновацій на підприємствах

Lyudmyla leksandrivna Lomovskykh

Анотація


У статті розкрито зміст поняття «маркетинг інновацій» та визначено необхідність упровадження маркетингового механізму розвитку інновацій на підприємствах.


Ключові слова


маркетинг; інновації; маркетинговий механізм; маркетинг інновацій; підприємство

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2017